کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بهترین فصل سال برای کاشت مو چی زمانی است ؟

آیا انجام کاشت مو در فصل های مختلف تاثیری در روند کاشت مو دارد ؟

اگر بخواهیم به شکل خلاصه کاشت مو را تعریف کنیم باید بگوییم که کاشت مو عبارت است از برداشت گرفت های مورد نیاز از از بانک موی شخص (قسمت پشت سر)و کاشتن گرفت های برداشت شده در فضاهایی که خالی از مو است
معمولا افراد متقاضی قبل از مراجعه به مراکز مختلف کاشت مو  به پرس و جو و تحقیق پیرامون موضوع مربوطه می پردازند و سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود یکی از این سوالات این است که آیا کاشت مو فصل خاصی دارد؟

بهترین فصل کاشت مو

اشخاصی که تمایل به انجام عمل کاشت مو دارند  شاید عبارت بهترین فصل کاشت مو را شنیده باشند که برخی از مراکز غیر مجاز جهت تبلیغات و با احداف سود جویانه ی خود  از هر ترفندی استفاده می کنند تا جذب مشتری نمایند . توجه داشته باشید که از نظر عملی هیچ فاکتور و المانی که تحت تاثیر انتخاب بهترین فصل برای کاشت مو  باشد وجود ندارد یعنی در واقع فصلی برای انجام کاشت مو وجود ندارد که فقط در آن فصل بتوان کاشت مو انجام شود یا فصلی وجود ندارد که نباید در آن کاشت مو انجام داد. عمل کاشت مو در هر فصلی که انجام گیرد نتایج یکسانی خواهد داشت تنها تفاوت آن در این است که اگر مثلا در فصل بهار عمل کاشت مو را انجام دهید ، نتایج آن را در فصل پاییز یا زمستان مشاهده می کنید یا اگر در فصل پاییز پیوند مو را انجام دهید نتایج آن در بهار و تابستان به شما نشان داده خواهد شد. اما نکته حائز اهمیت این است که زمانی که تصمیم به کاشت مو گرفتید در انجام آن تعلل نکنید چرا که هرچه زودتر اقدام به کاشت مو طبیعی نمایید زودتر نیز از نتیجه آن و رویش موهای جدید خود لذت خواهید برد.

 

مسئله مهم دیگر انتخاب کلینیک و همچنین روشی است که برای کاشت موی خود انتخاب می کنید اینکه تجهیزات کلینیک کاشت مو به روز بوده و از بهترین روش استفاده گردد،یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انجام عمل پیوند مو میباشد.بهترین و جدید ترین متد حال حاضر در امر  کاشت مو  روش Super FUE  است. مهم نیست در چه فصلی کاشت مو را انجام می دهید ، روش Super FUE در هر فصلی از سال قابل انجام است و دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی است از جمله :

  • پنج برابر تراکم بیشتر نسبت به روش های دیگر
  • تنها روش دارای ضمانت نامه کتبی بیمه  ایران و HUMANA امریکا
  • بدون برش جراحی ودرد و خون ریزی
  • اسکن،طراحی و آنالیز کامپیوتری سر توسط آخرین فناوری دنیا 
  • و.........

همچنین شما دوستان می توانید برای اطلاعات بیشتر در رابطه با Super FUE  اینجا  را کلیک کنید

 بهترین فصل کاشت مو

  • ۹۶/۰۸/۳۰
  • فائزه کاظمی

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی