کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بی مویی معضل جامعه امروزیی است که بسیاری از جوانان گریبانگیر این مشکل هستند و برخی از اشخاص از نداشتن مو گله دارند  تا جاییکه بر اعصاب و روانشان تاثیر میگذارد و به هر دارو و درمانی برای معالجه بی مویی رفته اند و پولهای هنگفتی را خرج کرده اند

طاسی مو در کنار بسیاری از جراحیهای زیبایی و پلاستیک به یکی از اعمال رایج تبدیل شده است؛ چرا که در بین برخی

مردم و بخصوص جوانان داشتن چهره زیبا نوعی ضرورت محسوب میشود و نداشتن ظاهری مطلوب آنان را دچار مشکلات اجتماعی و ضعفهای شخصیتی، افسردگی و اضطراب میکند. در چنین شرایطی این افراد حاضرند با توجه به بودجه خود به هر مرکز درمانی مجاز و غیرمجاز مراجعه کرده تا مشکل خود را حل کنند و همین مساله شرایط مساعدی را برای ظهور و گسترش روزافزون مراکز و افراد سودجو فراهم میکند.

 

نظارت کافی نداشتن توسط نهادهای مسوول از یک سو و وجود تبلیغات دروغین و ادعاهای کاذب برخی پزشکان جهت تجویز دارو جهت رشد مجدد مو از سوی دیگر، باعث افزایش روزافزون تقاضای عمومی برای داشتن چهره زیبا با موهای پرپشت و به وجود آمدن مراکزی شده که نه تنها مشکل بیمویی مراجعان خود را حل نمیکنند، بلکه خسارتهای مالی و بهداشتی بسیاری به آنها وارد میکنند.از دست دادن روزی 100 تار مو  به طور متوسط در هر فرد طبیعی می باشد، ولی هر گاه ریزش مو از این میزان فراتر رود، باعث کچلی یا بیمویی میشود . عوامل متعدددیگری نیز موجب ریزش مو میشوند که عبارتند از:

 افزایش سن، تغییرات هورمونی، سابقه خانوادگیو ژنتیک افراد و برخی موارد دیگر . همچنین ریزش مو میتواند  در نتیجه عوامل خارجی مانند کمبود ویتامینها، شوره سر، استفاده از برخی داروها، شیمی درمانی، زدن برخی واکسنها، فقر آهن، مشکلات تیروئید، تب و… ایجاد شود و با برطرف شدن هر یک از این عوامل خارجی، ریزش مو متوقف میشود و رویش مو به حالت طبیعی درمیآید.

در گام اول پزشک متخصص هنگام مراجعه بیمار اقدامات تشخیصی لازم را انجام میدهد تا نوع ریزش مو مشخص شود. در خیلی از موارد درمان دارویی در توقف ریزش مو موثر است(در صورت تشخیص پزشک). در مواردی که از درمان دارویی برای رفع ریزش مو نتوان کمک گرفت، روش کاشت مو مطرح میشود؛ البته باید توجه داشت که کاشت مو آخرین راه درمان است و نباید بسرعت و بدون مشورت با پزشک متخصص اقدام به کاشت مو کرد.

 آیا کاشت مو بهتر است یا نه؟

  • ۹۶/۰۹/۰۹
  • فائزه کاظمی

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی