کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

شرکت رویان مو سلامت با توجه به سوابقی که در کاشت مو دارد توانسته است که در این حوزه یعنی کاشت موی سر، کاشت ابرو، کاشت ریش رضایت شما عزیزان گرامی را جلب نمایید. لذا از این رو شما می توانید با اعتماد به سوابق پیشین رویان مو سلامت و با توجه به ارائه بیمه نامه ایران و ضمانت نامه ای که برای اولین به رویان مو سلامت در عرصه ی کاشت مو داده  شده است، کاشت موی خود را انجام داده و از کاشت مویی مطمئن لذت ببرید.

کاشت مو را می توان به چندین بخش تقسیم کرد از جمله آنان : کاشت ریش، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت موی مردان و کاشت موی زنان نام برد. اگر مایل هستید که کاشت مویی مطمئن داشته باشید که بعد از گذشت مدتی به صورت طبیعی رشد نمایید می توانید به رویان مو سلامت اعتماد کرده و از کاشت مویی مطمئن لذت ببرید.

رشد موهای طبیعی از مواردی است که مردم همواره به آن توجه می کنند زیرا این مورد ارتباط مستقیم با زیبایی شما دارد. کاشت مویی که شما در رویان مو سلامت انجام می دهید با ضمانت نامه ی بیمه ایران همراه است و این بدان معنی است که کاشت موی شما از طرف بیمه ایران تضمین شده است.

رویان مو سلامت با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان، کاشت موی شما را به صورت اقساطی انجام می دهد. این خدمت نوین دیگری است که رویان مو سلامت برای جلب رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان در نظر گرفته است.

شرایط کاشت موی رویان مو سلامت و همچنین شرایط بیمه نامه ایران را برای کاشت مو می توانید در سایت رویان مو سلامت مشاهده کنید و یا با تماس با شماره تلفن 41936-021 تماس حاصل کرده و از اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان بهره ببرید.

شما هم چنین می توانید نمونه کارهای ما را در سایت رویان مو سلامت مشاهده کنید.


کاشت مو رویان مو - https://royanmoo.com


  • ۹۶/۰۴/۰۳
  • فائزه کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی