کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

چرا کاشت مو ؟

چرا کاشت مو ؟

بدون شک ریزش مو یکی از بزرگترین معضل هایی است که یک فرد در دوران زندگی خود با آن برخورد میکند. افرادی هم که دچار ریزش وسیع مو هستند از نظر ظاهری مسن تر از هم سن های خود که موهایشان نریخته به نظر می رسند. این مساله می تواند منجر به ایجاد افسردگی و عدم اعتماد به نفس در فرد بشود. البته ریزش مو در افراد مختلف

 عکس العمل های متفاوتی را ایجاد می کند. تعداد معدودی از مردان مشکل طاسی خود را به خوبی پذیرفته و با آن کنار

 آمده اند، ولی امروزه اکثر مردان طاس برای برگرداندن موهای از دست رفته به دنبال هر درمانی می روند.

از درمان های سنتی گرفته تا دارویی و جراحی. چرا که به نظر آن ها داشتن مو مترادف است با جوانی، زیبایی و اعتماد به نفس. در چنین شرایطی باید به دنبال بهترین راه حل بود و تنها راه حل دائمی برای موهای از دست رفته عمل جراحی کاشت مو می باشد.

 دلایل علمی ریزش مو

 ریزش مو دلایل بسیاری دارد ، اما قبل از هر چیز باید علت ریزش آن بررسی شود و با توجه به دلایل آن درمان مناسب و نتیجه بخش را برای آن مشخص کرد . بطور تقریبی در حدود 70 تا 98 هزار تار مو در سر وجود دارد که بیش از 87% آنها در حال رشد هستند . بطور متوسط روزانه 30 تا 100 عدد مو ریزش دارد. همچنان که یک مو می ریزد موی جدید جای آن را می گیرد، اما مشکل زمانی آغاز می شود که سرعت ریزش از سرعت رویش مو پیشی میگیرد و یا رشد مو های جدید ضعیف شود. در این حالت پس از مدتی از تعداد کل مو ها کم شده و فرد متوجه کاهش حجم موهایش می شود . عوامل مختلفی می توانند بر سیکل رشد اثر کرده و باعث ریزش موقت یا دائمی شوند. شایع ترین علت طاسی در مردان هورمن آندروژن و عامل ژنتیک می باشد. از دیگر دلایل ریزش مو ( خصوصا در خانم ها ) به علت استرس ، افسردگی، خونریزی، رژیم غذایی سخت و نامناسب و کمبود پروتئین، استفاده و یا قطع دارو های هورمونی، مصرف قرص های ضدبارداری طولانی مدت، کمبود روی یا آهن، آسیب های فیزیکی طولانی مثل تحریک و فشار و کشش تار مو (استفاده از اتوی مو ، سشوار، بیگودی و …) تب بالا ، پرکاری یا کم کاری تیروئید، کم خوابی و … می باشد که معمولا موقتی و قابل درمان هستند.

 کاشت مو خوب است؟

  • ۹۶/۰۹/۱۱
  • فائزه کاظمی

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی