کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 فرد متقاضی کاشت موی طبیعی معمولاً در ذهن خود دارای یکسری تصورات و پیش داوری ها از کاشت موی طبیعی و نتایج آن است که با واقعیات بسیار فاصله داشته و لازم است که ذهنیت وی با معاینه صحیح و مشورت روشن شده و متوجه واقعیت های امر گردد.

برخی از تصورات غلط عامه مردم در مورد کاشت موی طبیعی و نتایج آن در ذیل آورده شده است:

با کاشت موی طبیعی می توان موهای اندکی کم پشت را پرپشت ترکرد

در کاشت مو یک گرافت از طریق ایجاد یک شکاف بسیار ظریف وارد پوست می شود. این سوراخ با اینکه بسیارکوچک است به هرحال فضایی را اشغال می کند. اگر منطقه مورد نظر کاملاً طاس باشد هیچ مشکلی بوجود نخواهدآمد. ولی اگربخواهیم پیوند مو را درلابلای موهای موجود (بخصوص اگر این موها ضخیم و باکیفیت باشند) انجام دهیم لازم است که فضای کافی در بین موها وجود داشته باشد تا بتوان آن شکاف را ایجاد نمود.

در حقیقت تا زمانی که بیشتراز 60 درصد از تراکم موها کاسته نشده است بدلیل ناکافی بودن فضای خالی ازمو در بین موهای موجود فرد نمی توان در میان آنها شکاف ایجاد کرد و اگر هم به زور این کار را انجام دهیم اولاً ممکن است به ریشه موهای اطراف آسیب وارد شود و ثانیاً حتی اگرآسیبی به ریشه موهای اطراف وارد نشود این ریشه ها مزاحم ریشه موی کاشته شده بوده و لذا در حین درآمدن موی کاشته شده به احتمال زیاد کیست مویی و جوش های چرکی بدفرم ایجاد می گردند. این ضایعات موجب اختلال در بیرون آمدن موهای کاشته شده گردیده و نتایج کاشت مو را خراب می نمایند.

بنابراین منطقی است که کاشت موی طبیعی را زمانی انجام دهیم که حداقل 60 درصد از موهای یک منطقه از سر دچار ریزش شده اند تا بتوان پیوند مو را بدون مشکل انجام داد و فرد هم از نتایج آن لذت ببرد.

 کاشت مو و ابرو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

عمل کاشت و ترمیم مو، یک راه‌حل بلند مدت برای بازگرداندن موهای از دست رفته در سر،ابرو و صورت میباشد می‌باشد.روش‌ها و متد های جدید در کلینیک رویان مو سلامت برای عمل کاشت موی طبیعی سر ، این امکان را فراهم می‌کنند که فرد موهای ازدست‌رفته را به‌وسیله  موهای طبیعی و در حال رشد خود، پر کند که یکی ازجدید ترین متد ها در این زمینه روش superfue میباشد؛  بنابراین نتایج کاشت مو با  روش  Superfueکاملاً طبیعی بوده و باعث بهبود ظاهر شخص و افزایش اعتمادبه‌نفس او می‌شود.

تکنیک‌های به‌کاربرده شده برای کاشت مو و درمان ریزش مو در رویان مو سلامت در روش  Super fue  به شرح زیر میباشد

Super fue  :جدید ترین متد روز دنیا میباشد  که بر خلاف روش های دیگر فاقد برش می باشد و ردی از خود بجا نمی گزاراد همچنین این روش پنج برابر تراکم بیشتر مو را به شما عزیزان ارائه میدهد 

در کلینیک رویان مو سلامت، تمامی استانداردهای جهانی رعایت شده است. همچنین برای آسوده کردن خاطر شما عزیزان کلینیک رویان مو سلامت بیمه نامه ی ایران را به شما عزیزان ارائه مینماید.

 

بیماران می‌توانند فوراً پس از درمان، طرح کلی خط موی خود را مشاهده کنند. ریزش موی کاشته شده و  موی ابرو در چند هفته پس از درمان طبیعی است، اما پس‌ازاین ریزش اولیه، مو دوباره قوی و سالم رشد می‌کند و برای همیشه باقی می‌ماند. نتایج را در حدود پنج  هفته پس از درمان می‌توان مشاهده کرد و نتایج کامل در حدود پنج ماه پس از درمان نمایان خواهد شد.

کاشت موی سر

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم از طاسی و کچلی در نواحی مختلف از سر خود رنج میبرید و در این فکر هستید که در چند روز آینده به کلینیک کاشت مو بروید تا برای همیشه از زیبایی چهره ی خود لذت ببرید احتمالا دل‌نگرانی‌هایی بابت اینکه چه پیش می‌آید خواهید داشت. اینکه در این روزهای باقیمانده چه شامپویی استفاده کنید، چه بخورید و پس از عمل کاشت

هم چه نکاتی را رعایت کنید؟ پس در ادامه مطلب با کلینیک  رویان مو سلامت همراه باشید تا به برسی نکاتی که قبل از کاشت مو بایستی رعایت شود بپردازیم

 

 

● مراقبت‌های قبل از کاشت مو

۱) برای ۱۰ روز قبل (و بعد از) پیوند از مصرف عوامل زیر خودداری شود. مشروبات الکلی، داروهای مسکن و ضددرد مثل قرص آسپیرین، بروفن، ایندومتاسین (استامینوفن اشکالی ندارد)، قرص ویتامین E، داروهای ضدانعقاد خون مثل وارفارین و هپارین، سیر خوراکی و سیگار.

۲) در صورتی که داروی خاصی را به طور مرتب مصرف می‌کنید یا بیماری مهمی دارید حتما در جلسه مشورت ابتدایی، این موضوع را به پزشک اطلاع دهید زیرا در این موارد لازم است یک برگه مبنی بر بلامانع بودن انجام عمل جراحی کاشت موی طبیعی با توجه به نوع بیماری و دارویی که برای آن مصرف می‌شود از سوی پزشک معالج‌تان به کلینیک کاشت مو ارایه دهید. توجه داشته باشید که مصرف برخی داروها با انجام کاشت مو تداخل داشته و لازم است قبل از پیوند مو استفاده از آن دارو را قطع کنید. بنابراین اگر طبق صلاحدید دکتر معالجتان نتوان استفاده از آن دارو را قطع کرد به این معنی است که کاشت موی طبیعی برای شما امکان‌پذیر نیست تا زمانی که بیماری‌تان خوب شده و نیازی به مصرف دارو نداشته باشید. تمامی سوالات و مشکلات احتمالی خود را که فکر می‌کنید با کاشت موی فعلی شما ارتباط دارند قبل از انجام کار با دکتر مطرح کنید تا با اطمینان خاطروآرامش کار را شروع کرده و بعدا مشکلی برای شما پیش نیاید.

۳) قبل از مراجعه سر خود را با شامپو به طور کامل چند بار بشویید. بهتر است وعده غذای قبل از پیوند مو مختصر ولی مقوی بوده و از نوشیدن مایعات زیاد و چای، قبل از کاشت مو خودداری کنید. قبل از انجام کار تمامی زیورآلات (انگشتر، گردنبند، النگو، گوشواره و...) و ساعت خود را دربیاورید. به‌دلیل اثر داروهای بی‌حسی و استرس عمل، رانندگی بلافاصله پس از کاشت مو به صلاح بیمار نیست.

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی با شماره 41936-021 تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

 مراقبت های قبل ازکاشت مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

دغدغه بزرگ بیش از نیمی از افراد جهان  باز گردانی مو های از دست رفته شان می باشد، کاشت مو یک روش مطمئن برای بازگرداندن موهای شما می باشد. به طور خلاصه کاشت مو یعنی انتقال مو از پشت سر به جلو و جاهاى خالى سر و صورت. کاشت مو امروزه با بهره گیری از بهترین  تکنولوژی جدید نظیر  FIT,FUT, Super FUE امکان پذیر است . با استفاده از کاشت مو می توان نقاطی را که کم مو یا عاری از مو می باشد را ظرف مدتی کوتاه پر مو و مانند روز اول ساخت . امروزه عمل کاشت مو به روش ها و متد های مختلفی انجام می پذیرد.

در حال حاضر بهترین و تضمینی ترین راه برای ترمیم و بازگردانی مو های از دست رفته کاشت مو می باشد و این فرایند در نواحی بسیاری قابل انجام می باشد.

مزایای کاشت مو

در جدیدترین روش کاشت مو طبیعی جهت جایگزین کردن موهای از دست رفته از  فولیکول موهای موجود در نواحی مقاوم به ریزش یعنی پشت و دور سر موسوم به بانک مو استفاده می شود. بنابراین فولیکول یا پیاز موی پیوند شده نه تنها یک موی کاملا طبیعی است بلکه تقریبا تا پایان عمر باقی مانده و نسبت به ریزش مقاوم می باشد که این مزیت تنها در روش کاشت مو امکان پذیر می باشد.

در روش کاشت مو با توجه به اینکه فولیکول موهای برداشت شده در هر ناحیه از پوست بدن قابل رشد می باشند لذا می توان به راحتی عمل کاشت مو را در نواحی مختلف بدن از  جمله سر ، ابرو ، ریش وسبیل ،مژه و یا حتی در نواحی جوشگاه یا اسکار ناشی از زخم ها و یا سوختگی ها نیز با موفقیت انجام داد و خوشبختانه موهای جدید نیاز به مراقبت دارویی و غیر دارویی خاصی نداشته و مادام العمر رشد خواهند کرد. این موها را مانند موهای دیگر می توان شست و حالت داد و کوتاه کرد و بعد از کاشت مو هیچ محدودیتی از  نظر اعمالی که می توانید روی مو انجام دهید وجود ندارد.

هزینه کاشت مو بر اساس مقدار موهای پیوند شده تعیین می شود . و بیمه هزینه آن را تحت پوشش قرار نمی دهد. در رویان مو سلامت می توانید بعد از کاشت مو بیمه نامه ی ایران را دریافت نمایید.با گذشت زمان رشد موهای جدید آغاز می شود در این هنگام برخی افراد دچار تورم و عفونت در فولیکول مو می شوند که این شرایط فولیکولیت نام دارد. با مصرف آنتی بیوتیک ها و کمپرس منطقه تحت عمل، می توان این شرایط را بر طرف نمود مورد دیگری که ممکن است پس از این عمل رخ دهد ریزش ناگهانی موهای پیوندی است که از آن با نام ریزش در اثر شوک یاد می شود. خوشبختانه این نوع ریزش مو دایمی نیست.

کاشت مو و ابرو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

هزینه های کاشت مو به گونه است که می توان آن را به صورت کاشت مو اقساطی ارائه داد. اما در این بین بایستی توجه نمود که رویان مو سلامت یکی از بهترین مراکز کاشت مو است که در زمینه اقساطی کردن کاشت مو قدم بر می دارد زیرا شرایط اقساطی کردن کاشت مو را به گونه ای ایجاد نموده است که افراد توانایی پرداخت اقساط را داشته باشند.

این طرح (کاشت مو اقساطی) که شرایط اقساطی بودن آن منحصر به فرد می باشد با استقبال گسترده از طرف مردم عزیز کشورمان مواجه شد. با توجه به هزینه های کاشت مو نیازمند است که برای پرداخت هزینه های آن نیز تدبیری اندیشیده شود که خوشبختانه این امر در مجموعه کلینیک های رویان محقق گردیده است. توجه داشته باشید که کاشت موی شما علاوه بر برخورداری از تسهیلات کاشت موی اقساطی،  توسط مجرب ترین کادر پزشکی در مجموعه کلینک های رویان مو سلامت انجام خواهد شد.

برای مشاهده شرایط اقساط کاشت مو می توانید با مراجعه به منوی بالای سایت از قسمت مقالات --> دانستنی های رویان -- > پرداخت اقساطی از آخرین شرایط اقساطی کردن کاشت مو مطلع گردید.

کاشت مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو در خانم ها

ریزش مو در خانم ها نیز همانند آقایان رخ می دهد و روز به روز بر تعداد زنانی که دنبال یافتن روش های درمان دارویی و یا جراحی مناسب برای خویش می باشند افزوده می گردد. 

امروزه کاشت مو به عنوان یکی از روش های درمانی ریزش مو در خانم ها بویژه در کسانی که ریزش موی آنها اساس

ژنتیکی و ارثی دارد شناخته شده است. به این نوع از ریزش مو (( ریزش مو با الگوی زنانه)) گفته می شود که همانند (( ریزش مو با الگوی مردانه )) ژنتیکی بوده و جنبه فامیلی دارد. این نوع از ریزش مو شایع ترین فرم ریزش موی دائم شناخته شده در خانم ها می باشد .

 

تا زمانی که علت اصلی و چگونگی تداوم ریزش مو در یک خانم ( از لحاظ دائمی و یا موقتی بودن ریزش موها) با اطمینان تشخیص داده نشود نمی بایستی هیچگونه اقدام درمانی انجام گردد. با اینکه ریزش موی ژنتیکی با الگوی زنانه شایع ترین علت ریزش موی دائمی در خانم ها شناخته شده ولی علل گوناگون دیگری نیز سبب انواع ریزش موی دائم ویا موقتی در خانم ها می گردند که بایستی قبل از انجام پیوند موی طبیعی رو گردند.

 

از پیوند موی طبیعی در درمان ریزش موی موقت استفاده نمی گردد. به عبارت دیگر استفاده از پیوند موی طبیعی و یا سایر روش های جراحی به هیج وجه نبایستی در درمان ریزش موی موقتی به کار گرفته شوند.

 

پیوند موی طبیعی ممکن است به عنوان روش درمانی انتخابی برای درمان ریزش موی دائمی ناشی از مواردی نظیر آسیب های فیزیکی وارده به پوست سر به کار رود گرچه ریزش مو با الگوی زنانه شایع ترین مورد استفاده از پیوند موی طبیعی می باشد .تازمانی که بیمار بطور کامل علل اساسی درمان را درک نکرده است نبایستی هیچ گونه اقدام درمانی برای وی انجام گردد.

 

چه موقع خانمی با ریزش موی الگوی زنانه کاندید مناسبی برای پیوند مو می باشد؟

 

پس از اینکه مشخص گردید که دلیل نازکی مو های یک خانم ریزش مو با الگوی زنانه بوده وعلت دیگری ندارد پیوند مو بایستی به عنوان یک درمان مد نظر قرار گیرد.

 

چه موقع یک خانم کاندید خوبی برای پیوند مو است است؟ شرایط لازم در این مورد بین خانم ها وآقایان بسیار شبیه به هم است وفقط در بعضی موارد در خانم ها بایستی توجه بیشتر به عمل آید. بهترین راه رسیدن به پاسخ سئوال انجام یک بحث باز و صادقانه بین خانم و پزشک متخصص پیوند مو می باشد.

کاشت مو در خانم ها

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

عمل کاشت و ترمیم مو، یک راه‌حل بلند مدت برای بازگرداندن موهای از دست رفته در سر،ابرو و صورت میباشد می‌باشد.روش‌ها و متد های جدید در کلینیک رویان مو سلامت برای عمل کاشت موی طبیعی سر ، این امکان را فراهم می‌کنند که فرد موهای ازدست‌رفته را به‌وسیله  موهای طبیعی و در حال رشد خود، پر کند که یکی ازجدید ترین متد ها در این زمینه روش superfue میباشد؛  بنابراین نتایج کاشت مو با  روش  Superfueکاملاً طبیعی بوده و باعث بهبود ظاهر شخص و افزایش اعتمادبه‌نفس او می‌شود.

تکنیک‌های به‌کاربرده شده برای کاشت مو و درمان ریزش مو در رویان مو سلامت در روش  Super fue  به شرح زیر میباشد

Super fue  :جدید ترین متد روز دنیا میباشد  که بر خلاف روش های دیگر فاقد برش می باشد و ردی از خود بجا نمی گزاراد همچنین این روش پنج برابر تراکم بیشتر مو را به شما عزیزان ارائه میدهد 

در کلینیک رویان مو سلامت، تمامی استانداردهای جهانی رعایت شده است. همچنین برای آسوده کردن خاطر شما عزیزان کلینیک رویان مو سلامت بیمه نامه ی ایران را به شما عزیزان ارائه مینماید.

 

بیماران می‌توانند فوراً پس از درمان، طرح کلی خط موی خود را مشاهده کنند. ریزش موی کاشته شده و  موی ابرو در چند هفته پس از درمان طبیعی است، اما پس‌ازاین ریزش اولیه، مو دوباره قوی و سالم رشد می‌کند و برای همیشه باقی می‌ماند. نتایج را در حدود پنج  هفته پس از درمان می‌توان مشاهده کرد و نتایج کامل در حدود پنج ماه پس از درمان نمایان خواهد شد.

مرکز کاشت ابرو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو در افراد سالمند

 

 انگیزه جراحی کاشت مو گرچه در جوانان بسیار بیشتر است ولی در افراد مسن هم در حد قابل قبولی ممکن است وجود داشته باشد. پزشک باید توجه داشته باشد که هرچه تعداد عمل‌ها کمتر باشد، زیرا هم از نظر هزینه و هم از نظر اینکه هرعمل فرد مسن را در خطر قرار می‌دهد بهتر می باشد ...

چه نکته هایی برای کاشت مو در افراد سالمند وجود دارد:

 

1-یک مرد با سن  50 سال یا مسن تر ممکن است مبتلا به بیماری های مزمنی باشد که قبل از انجام عمل کاشت مو و یا هر گونه عمل دیگر باید برسی و درمان شود و یا این که حد اقل تحت کنترل قرار گیرد . این بیماریها به ندرت خطری جدی برای انجام عمل کاشت مو محسوب می گردد و کنترل آنها بیشتر به منظور کاهش احتمال خطرآفرینی صورت می گیرد . پزشکان متخصص در کلینیک رویان مو سلامت افرادی کار آزموده و دارای توانایی و مهارتهای لازم در برخورد و کنترل اینگونه بیماریهاهستند و در صورت لزوم با پزشکان متخصص در سایر رشته ها مشاوره می نمایدند .

2-یکی از مهم ترین نکته ها در عمل کاشت مو  این است که فرد بیمار چنان چه دارای هر گونه سابقه ی بیماری به خصوص بیماری های مزمن است،موظف است قبل از هر گونه اقدامی آن را به پزشک متذکر شود. اغلب این بیماریها چندان خطرناک نبوده و در صورت اطلاع پزشک به راحتی قابل کنترل می باشند .

3-در صورتی که فرد  به بیماری مزمن قلبی مبتلا باشد ممکن است پیوند موی طبیعی برای وی در چند مرحله کوتاه مدت انجام شود تا از هرگونه خطر ناشی از انجام چنین عملی در یک مرحله طولانی مدت اجتناب گردد . بیماریی هایی که قبل از انجام عمل پیوند مو نیاز به کنترل دارند عبارتند از :فشار خون ، بیماریهای قلبی ، دیابت و اختلالات خونی .اصلی ترین داروهایی که قبل از انجام پیوند موی طبیعی نیاز به تغییر دوز یا قطع مصرف دارند عبارتند از وارفارین (کومارین ) و آسپیرین . این داروها سبب کاهش قابلیت انعقاد خون می گردند .

نکات و تصیه های دیگر:

1-بیماران مسن اواخر دهه 60 یا 70  یا حتی 80 می‌توانند داوطلب مناسبی برای پیوند مو باشند زیرا بسیاری از این بیماران آرزو دارند تنها مقداری مو داشته باشند و تقاضای موی پرپشت ندارند.

2-رشد موها با افزایش سن و به خصوص در سنین بالای 50 سال به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و کاشت مو می‌تواند یکی از راهکارهای درمانی مناسب در این افراد باشد.

 

3-یکی از نکته‌های ضروری، توجه به خط رویش مو است. بیشتر افراد مسن توقعات واقعی از نتیجه کاشت مو دارند و به خوبی با نتایج کاشت مو کنار می‌آیند(بیشتر دوست دارند خیلی طاس نباشند و با ایجاد یک خط موی بالا و ظریف موافقند).

 

4-رنگ جو گندمی یا خاکستری موها از دیگر مشکلات کاشت مو محسوب می‌شود و انتخاب منطقه دهنده از بخش‌های کناری و پشت سر می‌تواند با توزیع موهای خاکستری و تیره ظاهر فرد را طبیعی‌تر کند .

کلینیک ترمیم مو 
  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

دغدغه بزرگ بیش از نیمی از افراد جهان  باز گردانی مو های از دست رفته شان می باشد، کاشت مو یک روش مطمئن برای بازگرداندن موهای شما می باشد. به طور خلاصه کاشت مو یعنی انتقال مو از پشت سر به جلو و جاهاى خالى سر و صورت. کاشت مو امروزه با بهره گیری از بهترین  تکنولوژی جدید نظیر  FIT,FUT, Super FUE امکان پذیر است . با استفاده از کاشت مو می توان نقاطی را که کم مو یا عاری از مو می باشد را ظرف مدتی کوتاه پر مو و مانند روز اول ساخت . امروزه عمل کاشت مو به روش ها و متد های مختلفی انجام می پزیرد.

در حال حضر بهترین و تضمینی ترین راه برای ترمیم و بازگردانی مو های از دست رفته کاشت مو می باشد و این فرایند در نواحی بسیاری قابل انجام می باشد.

مزایای کاشت مو

در جدیدترین روش کاشت مو طبیعی جهت جایگزین کردن موهای از دست رفته از  فولیکول موهای موجود در نواحی مقاوم به ریزش یعنی پشت و دور سر موسوم به بانک مو استفاده می شود. بنابراین فولیکول یا پیاز موی پیوند شده نه تنها یک موی کاملا طبیعی است بلکه تقریبا تا پایان عمر باقی مانده و نسبت به ریزش مقاوم می باشد که این مزیت تنها در روش کاشت مو امکان پذیر می باشد.

در روش کاشت مو با توجه به اینکه فولیکول موهای برداشت شده در هر ناحیه از پوست بدن قابل رشد می باشند لذا می توان به راحتی عمل کاشت مو را در نواحی مختلف بدن از  جمله سر ، ابرو ، ریش وسبیل ،مژه و یا حتی در نواحی جوشگاه یا اسکار ناشی از زخم ها و یا سوختگی ها نیز با موفقیت انجام داد و خوشبختانه موهای جدید نیاز به مراقبت دارویی و غیر دارویی خاصی نداشته و مادام العمر رشد خواهند کرد. این موها را مانند موهای دیگر می توان شست و حالت داد و کوتاه کرد و بعد از کاشت مو هیچ محدودیتی از  نظر اعمالی که می توانید روی مو انجام دهید وجود ندارد.

هزینه کاشت مو بر اساس مقدار موهای پیوند شده تعیین می شود . و بیمه هزینه آن را تحت پوشش قرار نمی دهد. در رویان مو سلامت می توانید بعد از کاشت مو بیمه نامه ی ایران را دریافت نمایید.با گذشت زمان رشد موهای جدید آغاز می شود در این هنگام برخی افراد دچار تورم و عفونت در فولیکول مو می شوند که این شرایط فولیکولیت نام دارد. با مصرف آنتی بیوتیک ها و کمپرس منطقه تحت عمل، می توان این شرایط را بر طرف نمود مورد دیگری که ممکن است پس از این عمل رخ دهد ریزش ناگهانی موهای پیوندی است که از آن با نام ریزش در اثر شوک یاد می شود. خوشبختانه این نوع ریزش مو دایمی نیست.

کاشت مو رویان موhttps://royanmoo.com

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار کاشت مو که توسط رویان مو سلامت انتشار پیدا کرده است قابلیت محاسبه ی قیمت کاشت مو را در انواع مختلف کاشت مو نظیر: کاشت ابرو، کاشت ریش ، کاشت مو  را دارد. این نرم افزار خدمت نوین دیگری از رویان مو سلامت است که به هدف رضایت شما عزیزان و آگاهی نسبی از قیمت مناسب کاشت مو است.

شما در این نرم افزار می توانید قیمت کاشت موی خود را  نظیر: کاشت موی طبیعی، کاشت ابرو و... مشاهده کرده و از قیمت تقریبی آن مطلع گردید.بعد از اولین ورود به نرم افزار موبایل کاشت مو می توانید با وارد کردن اطلاعات خود می توانید وارد قسمت محاسبه ی قیمت کاشت مو بشوید. با کلیک بر روی هر قسمت و با انتخاب نواحی مورد نظر، گرافت مو و... به گام بعدی نرم افزار بروید. در گام بعدی بعد از ورود فیلد های سن، و تیک زدن ضمانت نامه بیمه ایران، پرداخت اقساطی، اتاق عمل VIP و... دکمه ی محاسبه را برای دیدن قیمت تقریبی کاشت مو بزنید.


توجه داشته باشید که با توجه به شماتیک بودن تصاویر داخل نرم افزار، قیمت پیشنهادی صرفا حدودی می باشد و جهت اطلاع از قیمت دقیق حضور شما در کلینیک و معاینه توسط متخصصین مجموعه الزامی می باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره ی انواع روش های کاشت مو نظیر: FIT ، FUE ، اطلاع در مورد کاشت موی ارزان قیمت، تخفیف کاشت مو، پرداخت اقساطی کاشت مو و ... را می توانید روی دکمه ی "اطلاعات بیشتر" که در داخل نرم افزار تعبیه شده است، استفاده نمایید.

بدین منظور می توانید برای دانلود اپلیکیشن محاسبه کاشت مو رویان مو سلامت بر روی لینک زیر کلیک کرده و از قیمت مناسب کاشت مو، کاشت ابرو ، کاشت موی مردان، کاشت موی زنان و ... مطلع شوید.

کاشت مو رویان موhttps://royanmoo.com

  • فائزه کاظمی