کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بهترین روش کاشت مو دغدغه ای است که ذهن خیلی از شما عزیزان را درگیر خود کرده است. در این مقاله می خواهیم شما را باروش های کاشت مو آشنا کنیم. روش هایی که برای کاشت مو استفاده می شود را در ادامه بررسی می کنیم:

کاشت موی طبیعی با روش Super FUE:

کاشت مو به روش Super FUE از جدید ترین و پر قدرت ترین متد های کاشت مو می باشد. در Super FUE شما بدون بیهوشی انجام می شود.از ویژگی های روش Super FUE میتوان به موارد زیر اشاره نمود: 

1-این روش بدون برش،خونریزی و جای زخم میباشد

2-در این روش 5 برابر تراکم بیشتر رامشاهده میکنیم که در مقایسه  با روش های FIT ، FUT و SUT بسیار چشمگیر تر و قدرتمند تر عمل میکند

3-انجام کاشت مو با بکار گیریبدستگاه هوشمند  که قابلیت اسکن و شناسایی موههای ضخیم و چند ریشه که مناسب جهت کاشت مو می باشد را دارد و بدون هیچ کونه آسیبی به ریشه مو هها عمل برداشت مو را با دقت فراوان انجام میدهد که نتیجه کار با این دستگاه  باعث ایجاد تراکم موههای کاشته شده به میزان 3 – 4 برابر نسبت به روشهای سنتی گذشته می باشد .

4-امکان کامل کاشت مو فقط در 1 روز بدون نیاز به جلسات ترمیمی و مجدد

5-امکان طراحی چهره شما قبل از عمل

و.......

 

کاشت مو با روش FIT:

FIT یکی از این روش ها کاشت مو است که از حدود 15 سال پیش در آمریکا اجرا می شد و از آن زمان مورد استقبال قرار گرفته است. کاشت مو به روش FIT به صورت بدون بیهوشی انجام می شود که این از مزایای کاشت مو FIT است. در این روش که FIT نام دارد روش متعارفی است که توسط متخصصین کاشت موی رویان مو سلامت برای شما عزیزان انجام می شود.

کاشت مو با روش FUT:
این روش یعنی FUT بسیار شبیه به FIT است که اکثر شما عزیزان تصور می کنید که این روش یعنی FIT و FUT یکی هستند در صورتی که این گونه نیست. در روش FUT از تجهیزات پیشرفته تری استفاده می شود . همچنین زمان کاشت با این روش در یک جلسه کمتر می باشد. بیمار در این روش هوشیاری کامل دارد و پزشک متخصص رویان مو سلامت، کاشت موی طبیعی شما را انجام می دهد.

 
  • ۹۶/۰۹/۱۶
  • فائزه کاظمی

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی