کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین فصل سال برای کاشت مو چی زمانی است ؟

آیا انجام کاشت مو در فصل های مختلف تاثیری در روند کاشت مو دارد ؟

اگر بخواهیم به شکل خلاصه کاشت مو را تعریف کنیم باید بگوییم که کاشت مو عبارت است از برداشت گرفت های مورد نیاز از از بانک موی شخص (قسمت پشت سر)و کاشتن گرفت های برداشت شده در فضاهایی که خالی از مو است
معمولا افراد متقاضی قبل از مراجعه به مراکز مختلف کاشت مو  به پرس و جو و تحقیق پیرامون موضوع مربوطه می پردازند و سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود یکی از این سوالات این است که آیا کاشت مو فصل خاصی دارد؟

بهترین فصل کاشت مو

اشخاصی که تمایل به انجام عمل کاشت مو دارند  شاید عبارت بهترین فصل کاشت مو را شنیده باشند که برخی از مراکز غیر مجاز جهت تبلیغات و با احداف سود جویانه ی خود  از هر ترفندی استفاده می کنند تا جذب مشتری نمایند . توجه داشته باشید که از نظر عملی هیچ فاکتور و المانی که تحت تاثیر انتخاب بهترین فصل برای کاشت مو  باشد وجود ندارد یعنی در واقع فصلی برای انجام کاشت مو وجود ندارد که فقط در آن فصل بتوان کاشت مو انجام شود یا فصلی وجود ندارد که نباید در آن کاشت مو انجام داد. عمل کاشت مو در هر فصلی که انجام گیرد نتایج یکسانی خواهد داشت تنها تفاوت آن در این است که اگر مثلا در فصل بهار عمل کاشت مو را انجام دهید ، نتایج آن را در فصل پاییز یا زمستان مشاهده می کنید یا اگر در فصل پاییز پیوند مو را انجام دهید نتایج آن در بهار و تابستان به شما نشان داده خواهد شد. اما نکته حائز اهمیت این است که زمانی که تصمیم به کاشت مو گرفتید در انجام آن تعلل نکنید چرا که هرچه زودتر اقدام به کاشت مو طبیعی نمایید زودتر نیز از نتیجه آن و رویش موهای جدید خود لذت خواهید برد.


بهترین فصل کاشت مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو از جمله مواردی است که پس از انجام آن باید توصیه های بعد از کاشت مو توجه کرد در این مقاله سعی کرده ایم به تاثیرات و توضیح مواردی مانند   تاثیر ترک سیگار بر مو، بعد از کاشت مو چه غذاهایی بخوریم، کشیدن قلیان بعد از کاشت مو و مراقبتهای بعد از کاشت مو به  بپردازیم.

 

تاثیرات منفی و مضر سیگار و قلیان بر کاشت مو یکی از مواردی است که بعد از کاشت مو یا همان پیوند مو باید به آن توجه کرد. استفاده مداوم و مکرر از سیگار، قلیان و حتی مشروبات الکلی می تواند نتیجه این عمل را از بین ببرد و باعث ریختن مو های پیوندی شما شود.

 در این بخش توضیحات علمی تاثیرات منفی و مضر سیگار و قلیان بر کاشت مو را برایتان توضیح خواهیم داد، پس در ادامه مطلب با کلینیک رویان مو سلامت همراه باشید.

تاثیرات منفی سیگار بر کاشت مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

بهترین روش کاشت مو دغدغه ای است که ذهن خیلی از شما عزیزان را درگیر خود کرده است. در این مقاله می خواهیم شما را باروش های کاشت مو آشنا کنیم. روش هایی که برای کاشت مو استفاده می شود را در ادامه بررسی می کنیم:

کاشت موی طبیعی با روش Super FUE:

کاشت مو به روش Super FUE از جدید ترین و پر قدرت ترین متد های کاشت مو می باشد. در Super FUE شما بدون بیهوشی انجام می شود.از ویژگی های روش Super FUE میتوان به موارد زیر اشاره نمود: 

1-این روش بدون برش،خونریزی و جای زخم میباشد

2-در این روش 5 برابر تراکم بیشتر رامشاهده میکنیم که در مقایسه  با روش های FIT ، FUT و SUT بسیار چشمگیر تر و قدرتمند تر عمل میکند

3-انجام کاشت مو با بکار گیریبدستگاه هوشمند  که قابلیت اسکن و شناسایی موههای ضخیم و چند ریشه که مناسب جهت کاشت مو می باشد را دارد و بدون هیچ کونه آسیبی به ریشه مو هها عمل برداشت مو را با دقت فراوان انجام میدهد که نتیجه کار با این دستگاه  باعث ایجاد تراکم موههای کاشته شده به میزان 3 – 4 برابر نسبت به روشهای سنتی گذشته می باشد .

4-امکان کامل کاشت مو فقط در 1 روز بدون نیاز به جلسات ترمیمی و مجدد

5-امکان طراحی چهره شما قبل از عمل

و.......

 

کاشت مو با روش FIT:

FIT یکی از این روش ها کاشت مو است که از حدود 15 سال پیش در آمریکا اجرا می شد و از آن زمان مورد استقبال قرار گرفته است. کاشت مو به روش FIT به صورت بدون بیهوشی انجام می شود که این از مزایای کاشت مو FIT است. در این روش که FIT نام دارد روش متعارفی است که توسط متخصصین کاشت موی رویان مو سلامت برای شما عزیزان انجام می شود.

کاشت مو با روش FUT:
این روش یعنی FUT بسیار شبیه به FIT است که اکثر شما عزیزان تصور می کنید که این روش یعنی FIT و FUT یکی هستند در صورتی که این گونه نیست. در روش FUT از تجهیزات پیشرفته تری استفاده می شود . همچنین زمان کاشت با این روش در یک جلسه کمتر می باشد. بیمار در این روش هوشیاری کامل دارد و پزشک متخصص رویان مو سلامت، کاشت موی طبیعی شما را انجام می دهد.

 
  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

تاریخچه کاشت مو

اواسط قرن نوزدهم میلادی سرآغازی برای عمل های کاشت مو بود، در آن سال ها پزشکان برای اولین بار تلاش کردند تا با استفاده از بافت های مودار پوست سر پیوند کاشت مو را در دیگر نقاط سر ایجاد کند. در این عمل جراحی بافت پوست سر به همراه منبع اصلی خون به منطقه طاس برده شده و درآنجا کاشته می شدند.

ژاپنی ها گام های بعدی کاشت موی مدرن را در دهه ۳۰ میلادی برداشتند که در آن زمان جراحان گرافت های کوچک و

گرافت های واحد فولیکولی را برای جایگزین کردن مناطق آسیب دیده ابر و مژگان استفاده کردند، این روش رد رابطه با برطرف کردن طاسی نبود.

جنگ جهانی تلاش های کشورها را محدودتر کرد و حتی بسیاری از کشورها دست یافته های خود را مخفی نگه می داشتند تا این که در نهایت و پس از جنگ جهانی دوم و در اوایل دهه 60میلادی عصر مدرن کاشت مو در جهان غرب آغاز شد و متخصص پوست امریکایی ساکن نیویورک به نام نرمن انریش توانست با بکارگیری گرافت های آزاد دهند در بیماران دارای الگوی طاسی مردانه را مورد آزمایش قرار دهد.

پیش از آن تصور غالب این بود که موی کاشته شده بیشتر از موی اولیه در منطقه گیرنده رشد نخواد کرد اما دکتر نرمن انریش نشان داد که استفاده از چنین گرافت هایی باعث می شود که موهای جدیدی در منطقه گیرنده رشد کند. نکته قابل توجه این بود که این گرافت ها باعث می شد موهای جدید کاشته شده در منطقه گیرند به همان اندازه باشند که در محل اولیه خود بوده اند و رشد قابل توجه داشته باشند.

پس از آن دکتر والتر پی انگر دیگر متخصص پوست توانست که پارامترهای ناحیه مطمئن دهنده را تعریف کند که بر اساس آن تعریف از این پارامترها دیگر به عنوان پایه اساسی برداشت فولیکول مو، به روش نواری و روش FUE  استفاده می شد. تا بیست سال بعد جراحان روی گرافت های کاشت موی کوچکتر کار کردند، ولی نتایج از نظر موفقیت بسیار محدود بود تا جایی که استفاده از گرافت های دو تا چهار میلیمتری منجر می شد که سر شخص ظاهر عروسکی به خود بگیرد که این نتیجه اعتراضات زیادی از سوی متقاضیان کاشت مو را در پی داشت و طبیعتا رغب به پیوند طبیعی مو را کم می کرد

در اواخر دهه 70 میلادی  استفاده از برش های نواری جایگزین تکنیک قبلی شد و دکتر کارلوس یوبل پزشک ساکن برزیل توانست کاشتی با استفاده بیشتر از گرافت های کوچک را انجام دهد که این عمل پیوند او را مشهور ساخت. همزمان در امریکای شمالی و ایالت متحده دکتر ویلیام راسمن در یک جلسه درمانی توانست هزاران میکروگرافت را مورد استفاده قرار دهد که همگی نشان دهنده شتاب پیشرفت پیوند طبیعی مو در دنیا بود.

در اوایل دهه 90 دکتر بی ال لیمر توانست با استفاده از میکروسکوپ برجسته نما نوارهای دهنده را به جایی برساند که با میکروگرافت های کوچک نیز قابل استفاده و کاشت باشند و به دنبال آن روش واحد فولیکولی شروع به شکل گیری کرد و در نتیجه شکاف گرافت ها و اندازه آن ها کوچکتر شد.

به دنبال آن روش کاشت مو فولیکول شروع به شکل گیری کرد، و شکاف گرافت ها و اندازه آن ها کوچکتر شد. این گرافت های کوچکتر به جراحان اجازه میدهد تا گرافت های واحد فولیکولی بیشتری را در منطقه پذیرنده قرار دهند. به دنبال موفقیت های کسب شده جراحان نیز توجهی بیشتری به این کلیت ماجرای گرافت های کاشته شده معطوف ساختند. بعد از آن در اواخرسال 1998 جراحان پیوند مو تکنیک برش جانبی را آغاز کردند که در این تکنیک جرایان پیوند دو تا چهار گرافت فولیکولی مو را دنبال می کنند که باعث می شود موی کاشته شده بهتر روی سر قرار بگیرد و منطقه طاس را به خوبی تحت پوشش قرار بدهد.

هرچند جنبه منفی این روش این است که برش های جانبی همچنین باعث از هم گسیختگی حالت رگ ها بیشتر از برش هایی می شوند که موازات شکاف سهمی جمجمه (ساژیتال) زده می شود اما استفاده از برش های ساژیتال باعث می شود که موها و رگ های خونی کمتری با این فرض که ابزار برش دهی هم اندازه هستند، برش زده شود. یکی از جنبه های مثبت برش های ساژیتال این است که آن ها بهتر به درون فرو برده می شوند و از برش متقاطع فولیکول جلوگیری می کند. در نتیجه باعث می شود پزشکان نیاز به تراشیدن قسمت پذیرنده نداشته باشند. برش های جانبی موها را شبیه به حرف T برش می زند درحالیکه برش های ساژیتال موازات و در بین موهای فعلی صورت می گیرد. استفاده از برش های جانبی در برابر برش های ساژیتال در جوامع کاشت مو شدیدا مورد بحث قرار گرفته است. بسیاری از جراحان برجسته کاشت موی طبیعی به طور معمول از ترکیب این دو روش براساس آنچه که برای بیمار مناسب است استفاده می کنند .

حالا دیگر متخصصان کاشت مو روزانه هزاران تار موی طبیعی را برای متقاضیان کاشت مو می کارند و همچنین ما در کلینیک کاشت مو و زیبایی روبان مو سلامت این افتخار را داریم تا از پیشتازان کاشت مو در ایران باشیم.

تاریخچه کاشت مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب کاشت مو

امروزه عمل زیبایی کاشت مو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و دلیل اصلی آن این است که مو بر زیبایی و ظاهر شخص تاثیر بخصوص و مستقیمی دارد به همین خاطر افراد بسیاری  دست بر انجام این عمل زیبایی میبرند اما سوال اصلی اکثر افراد این است که آیا این عمل زیبایی پر ترفدار معایبی هم دارد ؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه باما همراه باشید

 

هر روش جراحی بسته به نوع آن دارای عوارض جانبی بخصوصی میباشد،  کاشت مو نیز دارای عوارض بسیار جزئی می باشند و بدون اینکه اثری بر نتیجه نهایی داشته باشد،به صورت خود به خود پس از گزشت زمانی کوتاه برطرف میشود همچنین کلینیک رویان مو سلامت با اراعه ی  بیمه نامه ی ایران به شما عزیزان این امکان را میدهد تا با خیالی آسوده به عمل کاشت مو بپردازید، برخی از این معایب جزئی عبارتند از:  

 

 رشد کند مو بعد از کاشت که با تقویت فولیکولها قابل درمان است و یا مشخص بودن جای زخم که در کلینیک تخصصی رویان مو سلامت با استفاده از جدید ترین متد کاشت با نام Super fue  و روش Fit   هیچ گونه جای زخمی به جا نخواهد ماند و در روش های دیگر نیز جای زخمی جزئی را داریم که به مرور زمان و با رشد مو ها قابل رویت نمیباشد

 

فواید کاشت مو بسیار بیشتر از عوارض آن است زیرا در مقایسه با درمان های دارویی جهت رفع ریزش موها و یا کمک به رشد مجدد مو اثر ماندگارتر و دائمی تری را دارد . در روشهای درمان دارویی هزینه تهیه دارو بدلیل نیاز به تکرار داروها بسیار بالا میرود و همچنین استفاده از دارو در دراز مدت عوارض جبران ناپزیری را دارا میباشد همچنین با قطع کردن دارو  شاهد ریزش بیشتر موها میباشیم . در نتیجه با خیال راحت به عمل کاشت مو بپردازید و از زیبایی و جوانی دوباره ی خود لذت ببرید

 

مزایا و معایب کاشت مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو :

 

ممکن است تا کنون از خود پرسیده باشید که برای ریزش مو خود چه روشی را باید به کار ببرید ترمیم مو یا کاشت مو؟

پس در ادامه مطلب با کلینیک تخصصی رویان مو سلامت همراه باشید:

 در حدود %87 از گرمای بدن از طریق سر خارج می شود. موهای سر باعث حفظ و نگهداری گرما می شوند و بدن را گرم نگه می دارند و نیز سر را در برابر نور خورشید و سرما و گرما حفاظت می کنند و نیز سر را در برابر صدمات فیزیکی

و ضربات به سر محافظت می کنند بیماریهای چشمی و میگرن و سردرد مزمن و اب ریزش چشم و بینی و سرما خوردگی در افراد کم مو و طاس بیشتر از افراد با موهای پر پشت دیده می شودعمل کاشت مو در ریختگی های کم و بیشتر در موارد ریزش غیر ارثی همچون بی موئی در اثر سوختگی و یا جای جوش و شکستگی و جای بخیه کاربرد دارد و جواب مناسب می دهد و در بقیه موارد موهای کاشته شده طی یکسال دوباره خواهد ریخت یا به پر پشتی لازم مو نخواهند رسید

کاشت مو رویان مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

چرا کاشت مو ؟

چرا کاشت مو ؟

بدون شک ریزش مو یکی از بزرگترین معضل هایی است که یک فرد در دوران زندگی خود با آن برخورد میکند. افرادی هم که دچار ریزش وسیع مو هستند از نظر ظاهری مسن تر از هم سن های خود که موهایشان نریخته به نظر می رسند. این مساله می تواند منجر به ایجاد افسردگی و عدم اعتماد به نفس در فرد بشود. البته ریزش مو در افراد مختلف

 عکس العمل های متفاوتی را ایجاد می کند. تعداد معدودی از مردان مشکل طاسی خود را به خوبی پذیرفته و با آن کنار

 آمده اند، ولی امروزه اکثر مردان طاس برای برگرداندن موهای از دست رفته به دنبال هر درمانی می روند.

از درمان های سنتی گرفته تا دارویی و جراحی. چرا که به نظر آن ها داشتن مو مترادف است با جوانی، زیبایی و اعتماد به نفس. در چنین شرایطی باید به دنبال بهترین راه حل بود و تنها راه حل دائمی برای موهای از دست رفته عمل جراحی کاشت مو می باشد.

 دلایل علمی ریزش مو

 ریزش مو دلایل بسیاری دارد ، اما قبل از هر چیز باید علت ریزش آن بررسی شود و با توجه به دلایل آن درمان مناسب و نتیجه بخش را برای آن مشخص کرد . بطور تقریبی در حدود 70 تا 98 هزار تار مو در سر وجود دارد که بیش از 87% آنها در حال رشد هستند . بطور متوسط روزانه 30 تا 100 عدد مو ریزش دارد. همچنان که یک مو می ریزد موی جدید جای آن را می گیرد، اما مشکل زمانی آغاز می شود که سرعت ریزش از سرعت رویش مو پیشی میگیرد و یا رشد مو های جدید ضعیف شود. در این حالت پس از مدتی از تعداد کل مو ها کم شده و فرد متوجه کاهش حجم موهایش می شود . عوامل مختلفی می توانند بر سیکل رشد اثر کرده و باعث ریزش موقت یا دائمی شوند. شایع ترین علت طاسی در مردان هورمن آندروژن و عامل ژنتیک می باشد. از دیگر دلایل ریزش مو ( خصوصا در خانم ها ) به علت استرس ، افسردگی، خونریزی، رژیم غذایی سخت و نامناسب و کمبود پروتئین، استفاده و یا قطع دارو های هورمونی، مصرف قرص های ضدبارداری طولانی مدت، کمبود روی یا آهن، آسیب های فیزیکی طولانی مثل تحریک و فشار و کشش تار مو (استفاده از اتوی مو ، سشوار، بیگودی و …) تب بالا ، پرکاری یا کم کاری تیروئید، کم خوابی و … می باشد که معمولا موقتی و قابل درمان هستند.

 کاشت مو خوب است؟

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

بی مویی معضل جامعه امروزیی است که بسیاری از جوانان گریبانگیر این مشکل هستند و برخی از اشخاص از نداشتن مو گله دارند  تا جاییکه بر اعصاب و روانشان تاثیر میگذارد و به هر دارو و درمانی برای معالجه بی مویی رفته اند و پولهای هنگفتی را خرج کرده اند

طاسی مو در کنار بسیاری از جراحیهای زیبایی و پلاستیک به یکی از اعمال رایج تبدیل شده است؛ چرا که در بین برخی

مردم و بخصوص جوانان داشتن چهره زیبا نوعی ضرورت محسوب میشود و نداشتن ظاهری مطلوب آنان را دچار مشکلات اجتماعی و ضعفهای شخصیتی، افسردگی و اضطراب میکند. در چنین شرایطی این افراد حاضرند با توجه به بودجه خود به هر مرکز درمانی مجاز و غیرمجاز مراجعه کرده تا مشکل خود را حل کنند و همین مساله شرایط مساعدی را برای ظهور و گسترش روزافزون مراکز و افراد سودجو فراهم میکند.

 

نظارت کافی نداشتن توسط نهادهای مسوول از یک سو و وجود تبلیغات دروغین و ادعاهای کاذب برخی پزشکان جهت تجویز دارو جهت رشد مجدد مو از سوی دیگر، باعث افزایش روزافزون تقاضای عمومی برای داشتن چهره زیبا با موهای پرپشت و به وجود آمدن مراکزی شده که نه تنها مشکل بیمویی مراجعان خود را حل نمیکنند، بلکه خسارتهای مالی و بهداشتی بسیاری به آنها وارد میکنند.از دست دادن روزی 100 تار مو  به طور متوسط در هر فرد طبیعی می باشد، ولی هر گاه ریزش مو از این میزان فراتر رود، باعث کچلی یا بیمویی میشود . عوامل متعدددیگری نیز موجب ریزش مو میشوند که عبارتند از:

 افزایش سن، تغییرات هورمونی، سابقه خانوادگیو ژنتیک افراد و برخی موارد دیگر . همچنین ریزش مو میتواند  در نتیجه عوامل خارجی مانند کمبود ویتامینها، شوره سر، استفاده از برخی داروها، شیمی درمانی، زدن برخی واکسنها، فقر آهن، مشکلات تیروئید، تب و… ایجاد شود و با برطرف شدن هر یک از این عوامل خارجی، ریزش مو متوقف میشود و رویش مو به حالت طبیعی درمیآید.

در گام اول پزشک متخصص هنگام مراجعه بیمار اقدامات تشخیصی لازم را انجام میدهد تا نوع ریزش مو مشخص شود. در خیلی از موارد درمان دارویی در توقف ریزش مو موثر است(در صورت تشخیص پزشک). در مواردی که از درمان دارویی برای رفع ریزش مو نتوان کمک گرفت، روش کاشت مو مطرح میشود؛ البته باید توجه داشت که کاشت مو آخرین راه درمان است و نباید بسرعت و بدون مشورت با پزشک متخصص اقدام به کاشت مو کرد.

 آیا کاشت مو بهتر است یا نه؟

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو از جمله مواردی است که پس از انجام آن باید توصیه های بعد از کاشت مو توجه کرد در این مقاله سعی کرده ایم به تاثیرات و توضیح مواردی مانند   تاثیر ترک سیگار بر مو، بعد از کاشت مو چه غذاهایی بخوریم، کشیدن قلیان بعد از کاشت مو و مراقبتهای بعد از کاشت مو به  بپردازیم.

 

تاثیرات منفی و مضر سیگار و قلیان بر کاشت مو یکی از مواردی است که بعد از کاشت مو یا همان پیوند مو باید به آن توجه کرد. استفاده مداوم و مکرر از سیگار، قلیان و حتی مشروبات الکلی می تواند نتیجه این عمل را از بین ببرد و باعث ریختن مو های پیوندی شما شود.

 در این بخش توضیحات علمی تاثیرات منفی و مضر سیگار و قلیان بر کاشت مو را برایتان توضیح خواهیم داد، پس در ادامه مطلب با کلینیک رویان مو سلامت همراه باشید.

 

تاثیر سیگار و قلیان بر کاشت مو

 

تاثیرات منفی و مضر سیگار و قلیان بر کاشت مو در فاصله ی زمانی که بین برداشت فولیکول از محل پشت سر یا همان اهدا کننده یا بانک مو و یا ناحیه دهنده مو نام دارد ، وجود دارد تا زمانی که فولیکول به قسمت گیرنده پیوند داده می شود به دلایل مختلفی گرافت ها مورد آسیب قرار می گیرند که یکی از این دلایل نرسیدن اکسیژن کافی به موها است که نیکوتئن موجود در سیگار عروق خونی را تنگ کرده و جریان خون را کم میکند، به همین دلیل سیگار کشیدن باعث به تاخیر افتادن ترمیم زخم پوستی و باعث می شود تمام فولیکول های کاشته شده قابل ترمیم و رشد نشوند.

 یکی دیگر از عوارض سیگار بعد از کاشت مو در این است که ، سیگار کشیدن باعث نازک شده پوست سر شده ، و کاهش ضخامت لایه ی فوقانی پوست را در پی دارد که باعث آسیب رسیدن به فولیکول های مو می شود. در نتیجه افراد سیگاری بعد از عمل کاشت مو نباید سیگار استعمال کنند چرا که به خاطر وجود نیکوتئن موجود در سیگار که تاثیر مستقیم و منفی بر خون رسانی و پیاز های مو دارد خون رسانی را دچار اختلال می کند و می دانیم که موها برای تغذیه و رشد به جریان خون متعادل نیاز دارند که لذا توصیه می شود مراجعین کاشت مو بعد از عمل ۲ الی ۴ هفته از استعمال سیگار خودداری کنند و حتی در معرض دود سیگار و قلیان هم قرار نگیرند. در نتیجه با رعایت کردن مواردی که گفته شد میتوان یک پیوند موی خوب و عالی گرفت.

 

 برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و... با شماره تلفن 41936-021 تماس حاصل فرمایید.

 تاثیرات منفی سیگار بر کاشت مو

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو :

 

ممکن است تا کنون از خود پرسیده باشید که برای ریزش مو خود چه روشی را باید به کار ببرید ترمیم مو یا کاشت مو؟

پس در ادامه مطلب با کلینیک تخصصی رویان مو سلامت همراه باشید:

 در حدود %87 از گرمای بدن از طریق سر خارج می شود. موهای سر باعث حفظ و نگهداری گرما می شوند و بدن را گرم نگه می دارند و نیز سر را در برابر نور خورشید و سرما و گرما حفاظت می کنند و نیز سر را در برابر صدمات فیزیکی

و ضربات به سر محافظت می کنند بیماریهای چشمی و میگرن و سردرد مزمن و اب ریزش چشم و بینی و سرما خوردگی در افراد کم مو و طاس بیشتر از افراد با موهای پر پشت دیده می شودعمل کاشت مو در ریختگی های کم و بیشتر در موارد ریزش غیر ارثی همچون بی موئی در اثر سوختگی و یا جای جوش و شکستگی و جای بخیه کاربرد دارد و جواب مناسب می دهد و در بقیه موارد موهای کاشته شده طی یکسال دوباره خواهد ریخت یا به پر پشتی لازم مو نخواهند رسید

 

متاسفانه در سالهای اخیر در ایران عمل کاشت مو را برای کسانی که موهای انها کم پشت و یا تنک شده و یا هنوز ریزش مو ادامه دارد انجام می دهند که باعث شدیدتر شدن ریزش مو و در نتیجه کم پشتی بیشتر موها طی یکسال بعد می گردد و نتیجه عکس گرفته می شود محل کاشت مو در زمان ریختن دوباره موهای کاشته شده منظره زشتی را بوجود می اورد

کاشت موی طبیعی را برای ریختگی کم و غیر ارثی و ترمیم موی طبیعی را برای هر نوع ریختگی و به هر میزان ریختگی پیشنهاد مینمائیم

هر فرد بطور متوسط 120هزار تا 150هزار تار مو دارد

 

در هر بار عمل کاشت مو معمولا" 3000تا 5000 تار مو کاشته می شود اما در ترمیم مو تعداد تار مو محدود نمی باشد و معمولا حداقل 40 تا 60 هزار تار مو ترمیم می گردد

 

در نتیجه کاشت مو طبیعی برای ریختگی کم و زیر 5% از کل موهای سر بسیار مناسب و توصیه و در ریختگی بالای 5% تنها ترمیم موی طبیعی بدون جراحی جواب می دهد

 

و می توانید به پرپشتی دلخواه موهایتان برسید 

 

 برای اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات، هزینه ها و... با شماره تلفن 41936-021 تماس حاصل فرمایید.


کاشت مو رویان مو 

  • فائزه کاظمی