کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علل دیگری که در ریزش موی شما تاثیر دارد : ...

3. سندرم تخمدان پلی‌کیستیک: زنان زیادی در سراسر جهان از سندرم تخمدان پلی‌کیستیک رنج می‌برند. این مشکل که می‌تواند از یازده‌ سالگی شروع شود، به‌دلیل عدم توازن هورمونی ایجاد می‌شود که در آن تخمدان‌ها هورمون مردانه زیادی تولید می‌کنند. این مشکل معمولاً موجب ناباروری می‌شود. علائم: سندرم تخمدان پلی‌کیستیک موجب رشد مو روی صورت، عادت ‌ماهیانه نامنظم، آکنه و جوش و کیست تخمدان می‌شود. بااینکه روی قسمت‌های دیگر بدن شاهد رشد بیشتر موها می‌شود، موهای سر شروع به ریزش شدید می‌کند.

مشکلات پوست سر: ناسالم بودن پوست سر می‌تواند موجب اتهاباتی شود که رشد مو را دشوار می‌کند. مشکلات پوستی که موجب ریزش مو می‌شود شامل شوره‌ سر، پسوریازیس و عفونت‌های قارچی مثل کچلی است. علائم: شوره سر باعث می‌شود پوست کف سر بریزد به همین دلیل پوسته‌های زردرنگ چرب در موهایتان می بینید یا روی لباستان می‌ریزد. این مشکل درنتیجه مخمری به نام مالاسزیا و تغییرات هورمونی یا چربی اضافی پوست ایجاد می شود.

درست کردن بیش از حد موها: شامپو زدن بیش از حد، رنگ کردن بیش از حد و استفاده زیاد از مواد آرایش مو می‌تواند به موهایتان آسیب برساند و موجب شکسته شدن و ریزش آنها شود. برای این منظور معمولاً از ترکیبی از کارهای مختلف-مثل استفاده از کراتین، رنگ مو و سشوار کشیدن موها-است که موجب این آسیب می‌شود. علائم: اگر ریزش مو بخاطر آرایش بیش از حد موها باشد، موها شکننده می‌شود. چه باید کرد: از وسایلی که موهایتان را بیش از اندازه داغ می‌کند استفاده نکنید. سشوارتان رادر حالت خنک استفاده کنید و از اتوی مو تا حد امکان کمتر استفاده کنید. هیچوقت موها را یک تا دو درجه روش‌تر یا تیره‌تر از رنگ موی اصلیتان نکنید. تغییر رنگ مو هر چه شدیدتر باشد، نیاز به موادشیمیایی بیشتر است که موجب شکسته شدن موها می‌شود.

کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو همواره یکی از دغدغه های کسانی است که می خواهند کاشت مویی طبیعی در یک کلیک معتبر، نظیر مجموعه کلینیک های رویان مو سلامت انجام دهند، می باشد. اگر می خواهید قیمت کاشت مو را جویا شده و از یک کاشت موی طبیعی و با قیمت مناسب مطلع شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت مناسب کاشت مو بسته به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. کاشت مو می تواند به معنای کاشت ریش، کاشت ابرو ، کاشت موی زنان و کاشت موی مردان باشد. مواردی نظیر تراکم و ناحیه ی مورد نظر می توانند یکی از عوامل تعیین کننده ی قیمت کاشت مو باشد. کاشت موی ارزان قیمت با توجه با نواحی مختلف که می تواند در سر یا ... باشد،توسط مشاوران تعیین می شود. رویان مو سلامت در راستای خدمات متفاوت و نوین خود، خدمات دیگر نظیر پرداخت اقساطی را داشته باشید.

شرایط پرداخت اقساطی کاشت مو را می توانید از "منوی بالای سایت -> مقالات -> دانستنی های رویان -> پرداخت اقساطی" مشاهده کرده و از خدمات مجموعه کلینیک های رویان مو سلامت بهره ببرید.

اگر می خواهید کاشت موی طبیعی و با قیمت مناسب داشته باشید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کرده و از مشاوره ای رایگان استفاده نمایید. برای مشاوره می توانید با شماره41936-021 تماس حاصل نمایید.

کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com


  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

پیوند ریش

پیوند ریش در مردان برای بازسازی مو در نواحی از صورت انجام می پذیرد که مو آن نواحی ریزش یا کم پشت شده است.  افزایش چشمگیری در تعداد مردانی که پیوند ریش را انتخاب می کنند؛ را شاهد هستیم .

و این روش کاشت ویژه تنها توسط مجرب ترین متخصصان انجام می پذیرد.  چندین دلیل برای چرایی مطالبه ی کاشت ریش وجود دارد که عبارتند از ریزش به دلیل عفونت یا بیماری پوستی؛ ژنتیکی یا اثر زخم در ریش که منجر به رشد گله به گله  یا ناقص شده است.

در مجموعه کلینیک های  رویان؛ دو تکنیک مختلف را برای کاشت ریش یعنی FUE (استخراج واحد فولیکولی) و FUT(پیوند واحد فولیکولی) را پیشنهاد می دهیم. FUE شامل برداشت فولیکولها از موهای سالم در سر و پیون آن در نواحی صوت می باشد که در این نواحی فقدان تراکم را شاهد هستیم و بیمار خواهان پر کردن آن می باشد. به طور کلی FUE روش برتر می باشد چرا که احتمال اسکار را کاهش میدهد. اما؛در FUT  نواری از پوست از بخش سالم سر از جمله پشت و کناره ها برداشت و این فولکولها به صورت از طریق تعدادی گرافت جابه جا میشود. متخصصین ما به شما این اطمینان را میدهند که کاشت دقیق از گرافت ها و ظاهری طبیعی با تمرکز اصلی بر زاویه و جهت داشته باشید.

هنگامی که پیوند ریش به پایان برسد و فولیکولهای جدید مو دوباره رشد کند؛ همان طور که مطلوب شما می باشد، ریش های جدید قابل اصلاح، کوتاه و تمیز شود؛ بدون اینکه کوچکترین طاسی یا ریزش گله ای را شاهد باشید. نتیجه  پیوند ریش ما دائمی بودند و تفاوت را می توانید فوری مشاهده کنید اما چند ماهی برای حصول به نتیجه ی نهایی زمان لازم است.

کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com

 

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

بیشتر مردم موهای خود را در معرض بیش از حد صاف کننده ها یا حالت دهنده ها قرار می دهند

بیشتر مردم موهای خود را در معرض بیش از حد صاف کننده ها یا حالت دهنده ها قرار می دهند. این وسایل و همچنین مواد آرایشی زیبایی مو باعث شککنده و نازک شدن موها و سرانجام ریزش آن میگردد. تا حد ممکن از مصرف این مواد خودداری نمایی و در صورت امکان هر چند وقت به موههای خود استراحت داده و از صاف یا فر کردن آن جلوگیری کنید

• در انتخاب شامپو بسیار دقت کنید و شامپویی را انتخاب نمایید که متناسب با جنس موی شما باشد. توصیه می شود شامپوهای مختلف را تست نموده و دقت کنید کدام شامپو با پوست سر و موی شما سازگار تر است و سعی کنید شامپو خود را تغییر ندهید

• شانه کردن روزانه مو را فراموش نکنید . شانه کردن ملایم مو باعث بهبود خون رسانی به پیاز موو رشد ان میگردد. از شانه کردن مو در حمام یا وقتی که مو خیس است اجتناب کنید که باعث ریزش چندان مو میشود

• حتما در رژیم غذایی خود از سبزیجاتی مانند کرفس، جعفری، کاهو و اسفناج استفاده نمایید . سایر میوه ها و سبزیجات تازه هم توصیه می شوند. اسفناج علاوه بر خاصیت تقویت‌کنندگی رنگدانه‌های مو، یک منبع غنی از آهن است که باعث تقویت استخوان‌ها، ناخن‌ها و موها می‌شود. اسفناج به تنهایی جذب پایینی در بدن انسان دارد برای تاثثر بیشتر توصیه می شود همراه با آبلیمو و یا ماست مصرف شود و سعی کنید خام مصرف کنید

• پس از حمام کردن اگر موهای شما خشک و پرحجم شده و مستعد آسیب دیدن می باشند. از روغن‌های مفید و سالم گیاهی استفاده کنید. به علاوه به خاطر داشته باشید که هیچ روغنی نباید بیش از ۳ ساعت روی سر بماند و پس از آن باید به خوبی شسته شود

• حنا برای مو، گیاه مفیدی است اما تاثیر خود حنا با شامپوهای آن به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. اگر رنگ حنا به‌ نظرتان ناخوشایند است می‌توانید از گیاهان بی‌رنگ‌کننده استفاده کنید

• سبوس برنج نیز گیاه بسیار مفیدی است که می‌توان از دم‌کرده آن به جای چای برای تقویت موها استفاده کرد غیر از اشامیدن میتوان دم نوش را با مو سر اغشته کرد

• از تماس گرد و خاک و دود زیاد به موها خودداری کنید که دشمن مو هستند. در پایان نیز توصیه می‌شود در حد امکان به جای شانه پلاستیکی از شانه چوبی استفاده کنید که خون کاملا در جریان باشد.

کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

...:کسانی که کاندید انجام عمل کاشت ابرو می باشند،عبارتند از

چه کسانی کاندید انجام عمل کاشت ابرو هستند؟

-1کسانی که ابرو های کم پشت دارند.

-2کسانی که از فرم ابرو های خود راضی نیستند و برای تغییر دادن فرم ابرو خود اقدام به کاشت ابرو می کنند.

-3کسانی که در حادثه ای سوختگی یا جای زخم در ابروهایشان دارند که کاشت ابرو بهترین گزینه برای برطرف کردن مشکل آنها میشود.

-4کسانی که تاتوی ابرو دارند ولی از ظاهر آن رضایت کافی ندارند نیز می توانند روی تاتوی خود با روش های خاص کاشت ابرو انجام بدهند.

-5افرادی که به دلیل های خاصی یا بیماری های خاص دچار ریزش مو ابرو خود شده اند، این افراد نیز برای پرکردن وفرم دادن محل ریزش ابرو خود می توانند کاشت انجام دهند.

کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com


  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو به‌صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی‌حسی موضعی بوده و شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچ‌گونه دردی حس نمی‌کند

پس از اتمام یک جلسه کاشت مو (که حدود 3-8 ساعت طول می‌کشد) به مدت یک روز پانسمان مناسبی روی سر گذاشته می‌شود. بیمار فردای آن روز جهت تعویض پانسمان و ویزیت جراح و شستشوی سر مراجعه می‌کند. در روز دوم بعد از عمل می‌تواند به حمام برود؛و تا 1هفته با شامپو بچه شستشو شود اما دلمه‌هایی در محل کاشت ایجادشده که نباید دست‌کاری شود و این دلمه‌ها تا روز پانزدهم از بین می‌روند.

موهای کاشته شده به مدت 2 هفته رشد می‌کنند که این اتفاق نشان‌دهنده نتیجه+ پیوندهاست؛ اما درصد زیادی از موها از هفته سوم شروع به ریزش کرده و موهای جدید از ماه دوم به بعد رشد میکند که در ابتدا این موها نازک و کرکی هستند و به مرور ضخیم می‌شوند.

در اغلب افراد همراه با ریزش موهای کاشته شده تعدادی از موهای قبلی بیمار در اطراف محل کاشت نیز وارد فاز استراحت شده و ریزش پیدا می‌کنند ولی بلافاصله رشد میکند. محل کاشت برای مدتی (شاید تا حدود 4 ماه) کم‌پشت‌تر از سابق دیده می‌شود، که این حالت امر طبیعی و موقتی است و با بیرون آمدن موها از حالت استراحت و رشد موهای کاشته شده تراکم مورد انتظار ایجاد می‌شود. وبه مدت 2ماه از محلولی که دکتر تجویز کردن استفاده میکنید که به رشد و تقویت موهای کاشته شده کمک میکند.در 6 ماه اول نازک، کرکی و کم تراکم ظاهر می‌شوند و از ماه ششم به بعد موها پرپشت‌تر شده و تا 12 ماه کامل می‌شوند.

کاشت مورویان مو-https://royanmoo.com

  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

طراحی خط مو

برای طراحی خط موی مناسب باید هنر و تجربه و علم با هم تلفیق شوند تا زیباترین کاشت مو حاصل شود.

طراحی خط مو جلوی سر یکی از مهمترین مراحل کاشت موی طبیعی می‌باشد تا نتیجه کاشت کاملا طبیعی شده و حالت مصنوعی در جلوی سر بیمار ایجاد نشود. برای طراحی خط موی مناسب باید هنر و تجربه و علم با هم تلفیق شوند تا زیباترین کاشت مو حاصل شود.

به چند نکته برای طراحی خط مو باید توجه کرد تا نتیجه مناسب بهتری ایجاد شود که عبارتند از: 1-سطح طاسی 2-بانک موی بیمار 3-توقع بیمار 4- سن بیمار 5- فرهنگ بیمار و مسائل دیگر...

اما به دلیل مقدار بانک مو اکثرا لازم است خط مو بالاتر طراحی شود. بهتر است در قسمت شقیقه‌ها کاشت موی کمتری ایجاد شود و نامنظم کاشت صورت گیرد تا طبیعی تر جلوه دهد و لازم نیست دو طرف قرینه باشند چون ریزش مو در دو طرف سر به یک صورت انجام نمی‌شود و هرچه نامنظم‌تر باشد جلوه و زیبایی بیشتری دارد و براساس فرهنگ و شکل جمجه و صورت بیمار طراحی می‌شود و در نهایت تعیین کننده خط موی زیبا می‌باشد.

جراح می‌بایست با تجربه‌ای که دارد خط مویی طراحی کند که پس از رشد موها حالت کاملا طبیعی روی سر بیمار ایحاد شود و بیمار احساس نکند که موی سرش مصنوعی است.

کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com


  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

مجموعه کلینیک های رویان یکی از اولین متخصصین کاشت مو در ایران مى باشد که روش ترکیبى را انجام داده است.

روش ترکیبى ادغام دو روش FUT و FIT است . یعنى با روش FUT حدود 2000-1500 گرافت از طریق برش پشت سر برداشته مى شود و در قسمت جلوى سر کاشته مى شود و در روز بعد با روش FIT از اطراف برش و از قسمت هاى کنار سر حدود 2000-1000 گرافت برداشته مى شود و در ادامه و بعد از پیوند مو FUT یعنى اکثرا در قسمت فرق سرکاشته مى شود . به عبارتى با این روش موهاى بیشترى از پشت سر برداشته می شود و در جلوى سر کاشته می شود .

. در روش ترکیبى سر تراشیده مى شود و اسکار FUT نیز در پشت سر ایجاد مى شود که البته در زیر مو ها کاملا مخفى خواهد ماند . اما در عوض با این روش مقدار بیشترى مو نسبت به روش هاى FUT و FIT به تنهائى برداشته و کاشته مى شود . یعنى در یک جلسه دو روزه 3500-2000 گرافت (معادل 9000-6000 تار مو ) برداشته و کاشته مى شود که مى توان قسمت اعظم سر را پوشش قابل قبولى داد . بنا بر این :

روش ترکیبى معمولا در افرادى بکار مى رود که در یک جلسه مقدار زیادى مو نیاز دارند .

در روش ترکیبى ترمیم مو ها به صورت انتخابى کاشته مى شوند یعنى موهاى با کیفیت خوب ( FUT ) در قسمت مهمتر سر یعنى جلوى سر و مو هاى با کیفیت پایین تر در قسمت بالا و پشت سر ( فرق سر ) کاشته مى شوند .

روش ترکیبى معمولا دو روز طول مى کشد روز اول FUT و روز دوم FIT و بالطبع هزینه عمل از FUT و FIT به تنهائى بالاتر اما از مجموع دو عمل پایین تر است .

در روش ترکیبى چون قسمتى از برداشت مو با تکنیک FIT انجام مى شود تمام سر با ماشین شماره یک کوتاه مى شود .

تکنیک FUT آن با دقت و ظرافت تمام انجام شود تا خط بخیه پهن نشود و در آینده دیده نشود . بدلیل آنکه با FIT موهاى اطراف برداشته و تراکم آن کم مى شود خطر دیده شدن خط بخیه

در روش ترکیبى نسنت به FUT تنها بیشتر است .

برداشت FIT بیمار از منطقه مطمئن و بدون ریزش انجام مى شود تا مو ها در آینده نزدیک دچار ریزش نشود .

به بانک موى بیمار صدمه وارد نشود و بیمار شانس برداشت مجدد از بانک مو را داشته باشد.


کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com




  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

تزریق بوتاکس

تزریقات بوتولینوم توکسین از قبیل بوتاکس و دیسپورت، درمانهای پزشکی هستند که همچنین می توان از آنها برای شل نمودن عضلات صورت استفاده نمود. این درمان، خطوط و چین و چروک از قبیل چین های گوشه ی بیرونی چشم ها و خطوط اخم را کمتر در معرض دید قرار دهد.بوتاکس و دیسپورت موقتا ظاهر شما را بدون نیاز به عمل جراحی تغییر میدهند.

قبل از اینکه از این درمان استفاده کنید

اگر در حال بررسی تزریفات بوتاکس یا دیسپورت هستید؛ درباره ی اینکه شما این درمان ها را تقاضا دارید مطمئن شوید.

محدودیت ها:

  • اثر آنها دائمی نیست.
  • تضمینی وجود ندارد که اثر مطلوب بدست آید.
  • روند پیری کماکان در هر جای دیگری رخ خواهد داد- برای مثال، بوتاکس افتادگی پلکها را برطرف نمی کند.

ایمنی: زمان مناسبی را برای یافتن پزشک مجرب بگذارید که در یک محیط تمیز، ایمن و مناسب عمل زیبایی را انجام میدهد. از متخصص بپرسید که چه اقدامی می بایست انجام دهید اگر چیزی به صورت دلخواه پیش نرفت.

بوتولینوم توکسین یک درمان تنها با تجویز متخصص می باشد و تنها بوسیله ی آموزش دیده های حرفه ای در مراقب های پزشکی از قبیل پزشک، دندانپزشک و  داروساز تجویز می گردد.

زنان حامله یا در دوران شیردهی؛ نباید تزریقات بوتولینوم داشته باشند ؛ چرا که تاثیرات آن بر روی بچه ناشناخته می باشد.

 

آنچه برای تزریقات بوتولینوم نیاز است

می بایست در ابتدا با پزشک؛ ، داروساز یا دندانپزشک ملاقات نمایید کسانی که دارو تجویز می کنند. این ملاقات همیشه یک ملاقات چهره به چهره می باشد. قبل از هر اقدامی، آنها قصد دارند به طور کامل تاریخچه پزشکی و دلایل درخواست درمان را متوجه شوند.

معمولا به  بی حسی موضعی نیازی نیست. پوست شما تمیز و مقدار کمی بوتولینوم توکسین به ماهیچه های صورت شما تزریق میشود. معمولا چندین تزریق در جاهای مختلف نیاز است. این درمان حدود 10 دقیقه به طور می انجامد. تزریقات ممکن است اندکی دردناک باشد. اکثر افراد این ناراحتی را تحمل می کنند.

پس از تزریق

بلادرنگ تغییری را مشاهده نمی کنید: تقریبا سه تا پنج روز بعد از تزریق طول می کشد و تا دو هفته برای تاثیر کامل که قابل مشاهده باشد؛ زمان لازم است. از ماساژ دادن و مالیدن نواحی تحت درمان برای تا سه روز پرهیز کنید. اثرات معمولا برای حدود چهار الی شش ماه باقی می ماند. اگر علاقمند به حفظ اثر بوتولینوم هستند؛ می بایست تزریقات منظم را در آینده دنبال کنید.

مخاطرات

ریسک های ممکن عبارتند از:

  • علائم شبه سرماخوردگی- شامل سردرد- برای 24 ساعت اول بعد از درمان.
  • کبودی در ناحیه تزریق
  • ضعف موقت و افتادگی در ویژگی های صورت-برای مثال پلک ها یا ابروها ممکن است به طور موقت افتادگی داشته باشد اگر داروی تزریقی به این نواحی حرکت کند.

در موارد نادری، ممکن است مشکلات جدی در ساعتها، روزها یا هفته های بعداز جلسه درمانی ایجاد شود که از آن جمله عبارتند از  تاری دید یا دو بینی( اگر در ناحیه اطراف چشم ها تزریق صورت پذیرد) و مشکلات تنفسی(اگر در ناحیه گردن تزریق صورت پذیرد).


کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com



 


  • فائزه کاظمی
  • ۰
  • ۰

می توان گفت کاشت ابرو از مواردی است که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. لذا مجموعه کلینیک های کاشت موی رویان که همواره در پی رضایت شما عزیزان در زمینه کاشت ابرو، کاشت مو، کاشت ریش و... است، این خدمت یعنی کاشت ابرو ارزان را با همکاری متخصصان مجرب به شما عزیزان ارائه می دهد. 

هزینه ی کاشت ابرو از جمله مواردی است که شاید در ابتدای پروسه ی کاشت در ذهن  خطور کند اما بایستی به این نکته توجه داشت که ملاک مهم در این گونه کاشت ها، کیفیت عمل کاشت مو (ابرو) است.

رویان مو سلامت مجموعه ای نام آشنا و مجبوب در بین مردم عزیز ایران است زیرا افرادی که به این مجموعه مراجعه می کنند، علاوه بر تهران بزرگ، از شهرها ، شهرستان ها و... نیز مراجعه می کنند. عواملی که سبب می شود این مجموعه با استقبال گسترده مواجه شود، کیفیت و تضمینی بودن، ضمانت نامه بیمه ایران، هزینه کاشت ابرو مناسب، تخفیف کاشت مو، پرداخت اقساطی کاشت مو، دارای چندین شعبه و ... است.

هزینه کاشت ابرو

قیمت و هزینه کاشت ابرو با توجه به عواملی تعیین می شود که در همین راستا رویان مو سلامت نرم افزاری را طراحی نموده است که می توانید هزینه کاشت ابروی خود را به صورت تقریبی مشاهده کنید.برای مشاهده و دانلود نرم افزار به صفحه اصلی سایت رویان رفته و روی اسلاید نرم افزار موبایل کلیک نمایید.


کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com



 

  • فائزه کاظمی