کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو از جمله مواردی است که پس از انجام آن باید توصیه های بعد از کاشت مو توجه کرد در این مقاله سعی کرده ایم به تاثیرات و توضیح مواردی مانند   تاثیر ترک سیگار بر مو، بعد از کاشت مو چه غذاهایی بخوریم، کشیدن قلیان بعد از کاشت مو و مراقبتهای بعد از کاشت مو به  بپردازیم.

 

تاثیرات منفی و مضر سیگار و قلیان بر کاشت مو یکی از مواردی است که بعد از کاشت مو یا همان پیوند مو باید به آن توجه کرد. استفاده مداوم و مکرر از سیگار، قلیان و حتی مشروبات الکلی می تواند نتیجه این عمل را از بین ببرد و باعث ریختن مو های پیوندی شما شود.

 در این بخش توضیحات علمی تاثیرات منفی و مضر سیگار و قلیان بر کاشت مو را برایتان توضیح خواهیم داد، پس در ادامه مطلب با کلینیک رویان مو سلامت همراه باشید.

تاثیرات منفی سیگار بر کاشت مو

  • ۹۶/۰۹/۱۸
  • فائزه کاظمی

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی