کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مجموعه کلینیک های رویان یکی از اولین متخصصین کاشت مو در ایران مى باشد که روش ترکیبى را انجام داده است.

روش ترکیبى ادغام دو روش FUT و FIT است . یعنى با روش FUT حدود 2000-1500 گرافت از طریق برش پشت سر برداشته مى شود و در قسمت جلوى سر کاشته مى شود و در روز بعد با روش FIT از اطراف برش و از قسمت هاى کنار سر حدود 2000-1000 گرافت برداشته مى شود و در ادامه و بعد از پیوند مو FUT یعنى اکثرا در قسمت فرق سرکاشته مى شود . به عبارتى با این روش موهاى بیشترى از پشت سر برداشته می شود و در جلوى سر کاشته می شود .

. در روش ترکیبى سر تراشیده مى شود و اسکار FUT نیز در پشت سر ایجاد مى شود که البته در زیر مو ها کاملا مخفى خواهد ماند . اما در عوض با این روش مقدار بیشترى مو نسبت به روش هاى FUT و FIT به تنهائى برداشته و کاشته مى شود . یعنى در یک جلسه دو روزه 3500-2000 گرافت (معادل 9000-6000 تار مو ) برداشته و کاشته مى شود که مى توان قسمت اعظم سر را پوشش قابل قبولى داد . بنا بر این :

روش ترکیبى معمولا در افرادى بکار مى رود که در یک جلسه مقدار زیادى مو نیاز دارند .

در روش ترکیبى ترمیم مو ها به صورت انتخابى کاشته مى شوند یعنى موهاى با کیفیت خوب ( FUT ) در قسمت مهمتر سر یعنى جلوى سر و مو هاى با کیفیت پایین تر در قسمت بالا و پشت سر ( فرق سر ) کاشته مى شوند .

روش ترکیبى معمولا دو روز طول مى کشد روز اول FUT و روز دوم FIT و بالطبع هزینه عمل از FUT و FIT به تنهائى بالاتر اما از مجموع دو عمل پایین تر است .

در روش ترکیبى چون قسمتى از برداشت مو با تکنیک FIT انجام مى شود تمام سر با ماشین شماره یک کوتاه مى شود .

تکنیک FUT آن با دقت و ظرافت تمام انجام شود تا خط بخیه پهن نشود و در آینده دیده نشود . بدلیل آنکه با FIT موهاى اطراف برداشته و تراکم آن کم مى شود خطر دیده شدن خط بخیه

در روش ترکیبى نسنت به FUT تنها بیشتر است .

برداشت FIT بیمار از منطقه مطمئن و بدون ریزش انجام مى شود تا مو ها در آینده نزدیک دچار ریزش نشود .

به بانک موى بیمار صدمه وارد نشود و بیمار شانس برداشت مجدد از بانک مو را داشته باشد.


کاشت مو رویان مو-https://royanmoo.com




  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • فائزه کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی