کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو به‌صورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی‌حسی موضعی بوده و شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچ‌گونه دردی حس نمی‌کند

پس از اتمام یک جلسه کاشت مو (که حدود 3-8 ساعت طول می‌کشد) به مدت یک روز پانسمان مناسبی روی سر گذاشته می‌شود. بیمار فردای آن روز جهت تعویض پانسمان و ویزیت جراح و شستشوی سر مراجعه می‌کند. در روز دوم بعد از عمل می‌تواند به حمام برود؛و تا 1هفته با شامپو بچه شستشو شود اما دلمه‌هایی در محل کاشت ایجادشده که نباید دست‌کاری شود و این دلمه‌ها تا روز پانزدهم از بین می‌روند.

موهای کاشته شده به مدت 2 هفته رشد می‌کنند که این اتفاق نشان‌دهنده نتیجه+ پیوندهاست؛ اما درصد زیادی از موها از هفته سوم شروع به ریزش کرده و موهای جدید از ماه دوم به بعد رشد میکند که در ابتدا این موها نازک و کرکی هستند و به مرور ضخیم می‌شوند.

در اغلب افراد همراه با ریزش موهای کاشته شده تعدادی از موهای قبلی بیمار در اطراف محل کاشت نیز وارد فاز استراحت شده و ریزش پیدا می‌کنند ولی بلافاصله رشد میکند. محل کاشت برای مدتی (شاید تا حدود 4 ماه) کم‌پشت‌تر از سابق دیده می‌شود، که این حالت امر طبیعی و موقتی است و با بیرون آمدن موها از حالت استراحت و رشد موهای کاشته شده تراکم مورد انتظار ایجاد می‌شود. وبه مدت 2ماه از محلولی که دکتر تجویز کردن استفاده میکنید که به رشد و تقویت موهای کاشته شده کمک میکند.در 6 ماه اول نازک، کرکی و کم تراکم ظاهر می‌شوند و از ماه ششم به بعد موها پرپشت‌تر شده و تا 12 ماه کامل می‌شوند.

کاشت مورویان مو-https://royanmoo.com

  • ۹۶/۰۴/۲۲
  • فائزه کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی