کاشت مو

گروه پزشکی رویان

کاشت مو

گروه پزشکی رویان

مجموعه کلینیکهای زیبای رویان مو سلامت با 5 شعبه بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و ...) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیرات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان 24 ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در عمل جراحی کاشت مو دو نوع دارو مصرف می‌شود

در عمل جراحی کاشت مو دو نوع دارو مصرف می‌شود که عبارتند از: الف) داروهایی که به مدت 2 هفته برای ترمیم زخم و جلوگیری از عفونت باید مصرف شود. ب) داروهای که برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت موهای غیر پیوندی باید استفاده شود.

بعد از عمل جراحی پیوند مو به دلیل اینکه یک عمل جراحی عمومی انجام شده است، باید داروهایی مصرف شود که عباتند از: 1- مسکن جهت کم شدن درد بیمار 2-آنتی بیوتیک جهت جلوگیری از عفئنت زخم ها 3- ویتامین c جهت ترمیم زخم ها 4-و سایر داروها مانند ضد ورم و خارش و... این داروها اصولا 2 هفته استفاده می شود و اکثرا از این داروها برای همه جراحی‌ها استفاده می‌شود. پس از عمل جراحی پیوند مو از روز دهم داروهای مکمل و تقویتی مو شروع می‌شود.

داروی خوراکی فیناستراید و زینگ پلاس: این داروها بیشتر برای جلوگیری از ریزش موهای غیر پیوندی و تقویت موهای کاشته شده می باشد و مصرف مرتب این داروها باعث تقویت موهای کرکی بیمار می شود و به همین دلیل کاشت بهتری نمایان می‌شود. سومین دارو به نام ماینوکسیدیل می‌باشد که به صورت موضعی از هفته دوم می‌توان استفاده کرد.

اطلاعات کامل در مورد داروهای اصلی (فیناستراید و ماینوکسیدیل ): 1-فیناستراید با نام تجاری پروشیا: اولین قرص تایید شده توسط FDA آمریکا جهت درمان ریزش مو در قسمت جلو ومیانی سر می‌باشد. قرص 5% جهت هیپروتروفی پرستات استفاده می‌شود و قرص 1% روزانه یک بار جهت ریزش مو مصرف می‌شود. مکانیسم اثر آن جلوگیری از تبدیل هورمون تستوسترون به دی هیدروتستوسترون در فولیکول‌های مو است.

موهای کاشته شده به هیچ دارویی احتیاج ندارد

  • ۹۶/۰۸/۲۱
  • فائزه کاظمی

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی